ARDESCO Akademie - workshopy lidsky a zábavně

logo-modern03_blue text02Icon

Hlavním poselstvím ARDESCO Akademie je zprostředkování informací lidským způsobem, řečí, které porozumíte. Všichni naši školitelé jsou pečlivě vybíráni tak, aby byli schopni díky svým zkušenostem poskytnout odpovědi na všechny vaše dotazy. Ve výsledku proto budete moci spojit příjemné s užitečným a zabránit tomu, aby podnikové vzdělávání bylo synonymem pro nudu či povinné zlo nepřinášející žádné nové praktické poznání pro zúčastněné. 

Workshopy ARDESCO Akademie se zaměřují na zajištění praktických kurzů navázaných přímo na projektové řízení, monitorovaných a organizovaných tak, aby si účastníci odnesli kromě pomyslného odškrtnutí účasti i použitelné poznatky pro výkon jejich práce a v neposlední řadě příjemný pocit z interakce s lektorem.

Projektové řízení a štíhlá firma

  • Co je to projekt a proč se musí řídit?
  • Role projektového vedoucího a životní cyklus projektového teamu
  • Nástroje řízení projektu
  • Kritické chyby při řízení projektu a tipy a triky, jak předejít havárii projektu
  • Využití filozofie LEAN a Kaizen ve prospěch vlastních firemních procesů.
  • TOP10 nástrojů štíhlých procesů.
  • Praktické ukázky využití těchto nástrojů.
  • Proč se stává, že LEAN ve firmách nefunguje?
  • Tipy a triky na úspěšné zavedení štíhlých procesů ve firmě.

V kurzu se účastník dozví, jak efektivně předat a prodat svou myšlenku či produkt obchodnímu partnerovi. Dokáže „přečíst“ partnera či posluchače a zvolit správný komunikační kanál v běžné obchodní praxi.

  • Nejdůležitější znalosti pro strategický nákup.
  • Stanovaní cílů pro vyjednávání nákupních podmínek vzhledem k firemní strategii a KPI.
  • Datová příprava – které informace musím zjistit a kde je obstarat před vyjednáváním?
  • Co očekává firma od svého nákupčího a co nákupčí může dostat od dodavatele?
  • Jak vybrat dodavatele, který bude dlouhodobě naplňovat očekávání nákupčího?
  • Nákupní marketing a audit dodavatele.
  • Hodnocení dodavatele.
  • Jak postavit nákupní smlouvu a jiné.

V kurzu se účastník dozví klíčové faktory pro řízení procesů a celé firmy, a to na příkladu sice často používaných, ale obvykle uživateli ne příliš poznaných konceptech řízení kvality, jako je norma ISO 9000.

Kurz je určen jak těm, kteří přichází do prostředí, v kterém se LEAN již uplatňuje (tj. nováček se naučí mluvit stejnou „řečí“), tak těm, kteří mají profesní zkušenosti ve svém oboru, chtějí principy LEANu teprve zavést a potřebují si utříbit základy. V kurzu se účastník dozví, jak ušetřit vlastní firmě nemalé prostředky tím, že nedělá procesní kroky, které zákazník nezaplatí. S minimem nezbytné teorie (bez balastu) se naučí používat klíčové nástroje LEAN a Kaizen. Zároveň dostane návod, jak prakticky postupovat při zavádění filozofie a nástrojů štíhlé firmy. Účastník pozná klíčové postavení své funkce pro úspěšné zavedení Kaizenu a změně firmy v kaizenovském duchu.

Daně a účetnictví

Kurz o novinkách v daních a účetnictví v platnosti od 1.1. 2022 zahrnující např. oblast DPH, daní z příjmů nebo změny daňového řádu a dalších zákonů. Kurz probíhá pod taktovkou zkušené lektorky s dlouhodobou praxí v daňovém a účetním poradenství a dlouholetou praxí na pozici školitelky daní a účetnictví.

GDPR a HR

V kurzu se účastníci seznámí s teoretickými požadavky Obecného nařízení na ochranu osobních údajů (GDPR) a jejich praktickým dopadem na jednotlivé firemní činnosti, zejména v prostředí malých a středních podniků.
Díky školení se účastník naučí zorientovat v prostředí všech práv a povinností pro oblast ochrany osobních údajů a budou mu představeny možnosti, jak je v praxi úspěšně implementovat.

Během kurzu se seznámíte s procesem plánování, náboru a výběru lidí ve firmě. Naučíte se, jak efektivně plánovat, správně vybírat a úspěšně stabilizovat zaměstnance. Dozvíte se, jaké HR nástroje vybrat a jak je správně použít. Co udělat a nepodcenit při stabilizaci zaměstnanců. Pozornost je věnována i nejčastějším chybám při výběru zaměstnanců.
Kurz je určen personalistům, personálním manažerům a všem, do jejichž práce spadá nebo které zajímá získávání a výběr zaměstnanců.

Krok za krokem se stanete profesionálem ve všestranné práci HR. Osvojíte si znalosti personalisty potřebné pro práci se zaměstnanci firmy a jejím vedením. Stanete se pro ředitele partnerem a pro kolegy nezbytnou součástí týmu.
Kurz je určen nejenom specialistům náboru, recruiterům, personalistům a všem pracovníkům lidských zdrojů, ale také těm, kteří hledají uplatnění v zajímavém a rychle se rozvíjejícím oboru, baví je práce s lidmi a rádi na sobě pracují.

MS Excel a Power BI

Ať jste úplný začátečník a o Excelu víte zatím jen z doslechu nebo se řadíte do kategorie „věčný začátečník“, tento kurz je určený právě Vám. Klade si za cíl posunout Vás na úroveň mírně pokročilého uživatele, který si dokáže poradit se základními problémy, které na Vás při práci s tabulkami čekají.

Kurz pro toho, kdo s Excelem trochu pracuje, ale potřebuje jít dál. Tři dny reálných příkladů, praktických ukázek a chytrých fíglů. Středně pokročilý kurz zahrnuje oblasti, které jsou denním chlebem pro administrativní personál, který v Excelu zpracovává data pro monitoring a reporting, stejně jako pro datové analytiky, kteří s daty pracují více do hloubky. Obsahuje znalosti, které se dnes berou jako klíčové pro práci s MS Excel a výrazně zvyšují hodnotu lidského kapitálu pracovníků.

Kurz pro toho, kdo s Excelem pracuje, a kdo očekává rozšíření a prohloubení znalostí v logických postupech. Kurz plný reálných příkladů, praktických ukázek a chytrých fíglů. Je určen pro uživatele, kteří pracují (nebo potřebují pracovat) s tabulkami, ve kterých provádějí složitější výpočty. V kurzu se naučíte využívat pokročilé nástroje a funkce programu pro zefektivnění práce a zautomatizování činností při práci s rozsáhlými tabulkami.

Používáte Excel a chcete v tom pokračovat? Rádi byste se naučili, jak s Excelem pracovat lépe a ulehčit si práci? Zajímají Vás pokročilé funkce Excelu k efektivní práci s daty? Pokud hledáte více, než základní kurz, a chcete se spíše zaměřit na zrychlení a zefektivnění práce, je tento kurz pro Váš tou správnou cestou.
Kurz začíná tam, kde většina základních kurzů končí. Lektor si ověří úroveň Vašich znalostí v Excelu a naváže na ně funkcemi, které Vám pomohou zrychlit práci s daty.

Víte, co je to self-service BI nástroj a jak vám může pomoci? Chcete se naučit základy práce s PowerBI a začít jej využívat v práci s daty? Jste v PpowerBI nováčkem a chcete ho začít používat? Chcete využívat široké funkce PowerBI a použít jej jako manažerský reportovací nástroj?
Pokud odpovídáte „ano“, je tento kurz určen právě Vám.

 

Information management

Kurz zaměřený na efektivní získávání informací za použití automatických služeb a nástrojů, jejich ukládání, archivaci a obecný přístup k informacím tak, aby docházelo k co nejpřesnějšímu rozhodování založeném na kompletních informacích o problému.

Kurz pro všechny, kteří začínají se službou Google Workspace (G Suite), a chtějí se naučit plně využít všech možností, které tato platforma nabízí. Kurz je vedený lektorkou Markétou Ubíkovou.

Vnímáte, že Vaše organizace nepracuje s daty efektivně? Nevíte, jak rozsáhlou oblast datové analytiky uchopit? Nevíte si rady s výběrem správných nástrojů na práci s daty? Nerozumíte pojmům a trendům v oblasti zpracování dat a potřebujete se zorientovat?
Unikátní kurz je zaměřen na manažery a všechny osoby, které vnímají roli dat a jejich hodnotu. Kurz odpoví na celou řadu podstatných otázek, které umožní datovou analytiku rozvíjet správným směrem, ulehčit její implementaci a vyhnout se nejčastějším problémům.

Měkké a manažerské dovednosti

Vysvětlení energetické typologie pro lepší porozumění chování ostatních lidí. Zároveň umožní s vnitřní energií lépe pracovat tak, aby se člověk ubránil negativním okolním vlivům.

Účastníci zjistí, jak lépe plánovat svůj čas, jak ho uchránit od plýtvání a jak si udělat čas v případech potřeby.

Kurz zaměřený na lepší sebeprezentaci a smýšlení o vlastní osobě a tím v praxi i práci s řečí a formulací myšlenek i s řečí těla a vystupováním před ostatními.

Absolvování semináře umožní zúčastněným lépe si uvědomit vlastní potřeby a pracovat s osobní energií tak, aby kvůli dennímu multitaskingu zabránily vyhoření a naplánovaly si vlastní cestu k úspěchu a štěstí.